[/font]
[b]

أهلاً مرحباً بكـ زائرنا الكريم في منتديآت كافيه
ندعوكم للتسجيل معنا في المنتدى ، إن لم يكن لك حسآب بعد!
او الدخول لتثبت لنا وجودكـ بالمنتدى!
ايضاً باب الإشراف مفتوح دوماً
فساهم معنا الآن
مع تحيات : إدارة المنتدى
[/b]

[font=Arial Black]



 
الرئيسيةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 وانا عامل نفسي نائم؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: وانا عامل نفسي نائم؟   الأربعاء يناير 27, 2010 9:04 pm

ازيكم .. يا احلى اعضاء فى احلى منتدى

انا جاي النهارده اتكلم في حاجة اتخيلتها ومالقيتش ليها حل

تخيل لو انت
نايم على سريرك بالليل الساعة4 الفجر وتلات دقايق بالظبط

وعين مفتحة والتانية مغمضة.....(أكيد بتستهبل)

ولقيت مرة واحدة...أو مرتين مش هتفرق كتير

البلكونة بتتفتح وحد داخل عليك من بره ومأخدش باله من انك صاحي

لابس اسود في اسود....وخير اللهم ماجعله خير...طويل القامة...عريض المنكبين....بارز عظام الوجه....غبي....وشبه شلاطة دنجل بتاع الأفلام القديمة ده وكان دايما يطلع بدور مسجل خطر...ماعلينا

هتعمل ايه انت بقة يا حلاوة
1ــ أسيبه يقلب الشقة على أقل من مهله بس ايه لو قرب مني هشرحه كفاية عليه الشقة ويخرج زي الباشا..ياراجل

2ــ أغمض عيني التانية وانااااااااااااام وابقى أتفاجئ بعد كدة باللي حصل

3ــ أنط عليه من ضهره وأعضه من كتفه وأديله بالفازة على نفوخه...طاب لو مش عندك فازة

4ــ اقول بصوت عالي..الحقووووووووووووووووووونا...حراااااااااااااا اااامي

خلي بالكم الحرامي معاه

سكينة ــ مطوة قرن غزال ــ خنجر مسموم ــ مسدس ــو....لأ كفايه عليه لحد كدة


والباشا اللي
نايم على السرير معاه

عنصر المفاجأة


أنا عن نفسي آخري هاعمل
نفسى نايم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the General
كبيــــــر الكــــــافيه
كبيــــــر الكــــــافيه
avatar

الجنس : ذكر
الجنسية : الغربية
المبدع منين : طنطا
عدد المساهمات : 606
تاريخ الميلاد : 18/11/1990
تاريخ التسجيل : 28/10/2009
العمر : 27
المزاج المزاج : عالى
الابراج : العقرب
الموقع : http://cafe2.yoo7.com/

مُساهمةموضوع: رد: وانا عامل نفسي نائم؟   الأربعاء يناير 27, 2010 10:51 pm

بص هوة من المفترض انى اقوم امسكة

بس طلما انة شبهة شلاطة دنجل يبقى الطيب احسن

_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://cafe2.yoo7.com
????
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: وانا عامل نفسي نائم؟   الخميس يناير 28, 2010 12:54 pm

صدقني أخي في كل إنسان منا إرادة وقوة تخرج منه ساعة الشدة ، حتى أنه يفاجئ بمثل هذه القوة التي ظهرت عليه ولن يصدقها
ولكن لو أن مكانه هاعمل نفسي نايم . . ايوة . . كالمثل الذي يقول الجبن سيد الأخلاق _ وإن كنت لا أتفق معه _
أما لو فاجأني وقاتلني فسأضطر حينها ان أدافع عن نفسي بكل ما أوتيت من قوة ولو مت شهيدا في سبيل ذلك ، ولكن ستندهشون أنني هزمته وسلمته للبوليس .
ما بالك إذا إعتدى على أسرتي أو زوجتي . . ماذا سيحدث ؟؟
أترك لكم الإجابة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
وانا عامل نفسي نائم؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: •»◦--◦ı[كوفى مكس]ı◦--◦«• :: المواضيع العامة General Discussion l-
انتقل الى: