[/font]
[b]ايه رايكم في قلب عايش علي الاحساس؟ 462369786

أهلاً مرحباً بكـ زائرنا الكريم في منتديآت كافيه
ندعوكم للتسجيل معنا في المنتدى ، إن لم يكن لك حسآب بعد!
او الدخول لتثبت لنا وجودكـ بالمنتدى!
ايضاً باب الإشراف مفتوح دوماً
فساهم معنا الآن
مع تحيات : إدارة المنتدى ايه رايكم في قلب عايش علي الاحساس؟ Icon_king
[/b]

[font=Arial Black]
[/font]
[b]ايه رايكم في قلب عايش علي الاحساس؟ 462369786

أهلاً مرحباً بكـ زائرنا الكريم في منتديآت كافيه
ندعوكم للتسجيل معنا في المنتدى ، إن لم يكن لك حسآب بعد!
او الدخول لتثبت لنا وجودكـ بالمنتدى!
ايضاً باب الإشراف مفتوح دوماً
فساهم معنا الآن
مع تحيات : إدارة المنتدى ايه رايكم في قلب عايش علي الاحساس؟ Icon_king
[/b]

[font=Arial Black]
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ايه رايكم في قلب عايش علي الاحساس؟

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر
Anonymous

ايه رايكم في قلب عايش علي الاحساس؟ Empty
مُساهمةموضوع: ايه رايكم في قلب عايش علي الاحساس؟   ايه رايكم في قلب عايش علي الاحساس؟ Emptyالإثنين فبراير 01, 2010 2:52 pm

بصراحه القلب ده قلبى باحب اعيش على الاحساس يعنى مثلا
اسمع اغنيه واستمتع باحساسها ابص للسما واستمتع باحساسها يعنى ابص للقمر للنجوم لهدؤ الليل لكل حاجه فيها احساس جميل ااستمتع بالاحساس ده ...................
او واحد صاحبى عنده مشكله وجه يكلمنى ولو لقيت نفسى اقدر اساعده علشان احلهاله بجد بيبقى احساس جميل لما تكون سبب فى انى اتنين بيحبوا بعض رجعوا لبعض تانى.........
لما مثلا اكتب حاجه على المنتدى هنا وحد يعجبه حاجه ويؤلى حلوه احساس جميل ماتتخيلوش قد ايه انا ببقى سعيد وبجد بحمد ربنا انى لقيت منتدى جميل زى ده لقيت فيه اعضاء حساسين ورومانسيين زيكوا كده يقدروا الرومانسيه.....................
طبعا الحب شئ جميل وهايكتمل احساسى لو حبيت بس بصراحه من خلال المشاكل اليى يقابلها اقدر اقول انى مش اى حد عارف معنى الحب بجد ومش كل واحد بيحب حب حقيقى ومش كل القلوب بتخاف على حبيبها بل بالعكس فى قوب بتبقى اسيه وبتجرح وبيبقى جرح صعب انه يتداوى فى بعض الاوقات طبعا الحب اجمل شئ فى الدنيا بس ساعات ناس بتحولوا لكده وانا اخاف انى اقع فى حد زى ده علشان كده بجد لازم اتاكد من اليى هاياخد منى قلبى لانى قلبى بالنسبالى غالى عليه لانه بيدينى احساس صعب انى حد يديهولى ونفسى اليى ييجى يزود الاحساس مش يضيعه.........................
بس انا نسيت اؤلكم انى باحب فعلا فى خيالى انسانه راسملها صورتها جوه قلبى واحساسها جزء منى انسانه اقرب للملاك انسانه قلبها اغلى عندى من قلبى من احساسها تحسسك انك طاير معاها علشان كده انا عايش بالاحساس لحد مالاقيها علشان نطير باحساسنا مع بعض لابعد سماااااااااااااااااا

ايه رايكم فى الكلام ده بقى

ايه رايكم في قلب عايش علي الاحساس؟
صفحة 1 من اصل 1